hi

View previous topic View next topic Go down

hi

Post by mey70 on Fri May 29, 2009 1:09 pm

hello everybody, i'm Man, i have psoriasis like other since 10 years. but my psoriasis not so serious and i found a solution to treat it for my self. i'm in hurry now may be some other time i will share it with all of you. thank's (sorry i'm not good in English, so my English so broken Very Happy )
avatar
mey70

Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-29

View user profile

Back to top Go down

Re: hi

Post by Shah on Wed Jun 03, 2009 5:07 am

hellow, welcome to the forum... cheers

would you mind sharing your way/solution to treat it? Smile
avatar
Shah

Number of posts : 16
Age : 24
Location : Qlate, Malaysia
Job/Hobbies : Part time Computer Technician & Student
Status : Single, Suffers Psoriasis (well ppl should know that lol)
Registration date : 2009-05-26

View user profile

Back to top Go down

Re: hi

Post by mey70 on Thu Jun 11, 2009 1:51 am

Shah wrote:hellow, welcome to the forum... cheers

would you mind sharing your way/solution to treat it? Smile

shah if u are malay i'm prefer to speak malay...it's easy for me to explain...
sebenarnya saya dapati penggunaan krim tar (berwarna hitam) agak berkesan, saya ada satu klinik di Kelantan yang menggunakan krim ini untuk treat psoriasis saya ni. saya telah mencubanya sejak sekian lama. anyway ia hanya untuk treat saja la bukan untuk menyembuhkan, dan saya kena sentiasa gunakan krim ini...satu lagi kalau saudara nak cuba dapatkan krim psocare krim keluaran phytomedicare (http://phytomedicare.com/) cuba la mana la tau berkesan untuk saudara.... Very Happy selamat mencuba...
avatar
mey70

Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-29

View user profile

Back to top Go down

Re: hi

Post by Shah on Thu Jun 11, 2009 10:42 pm

ok jew kalo nak cakap melayu...krim tar? x pernah pulak doctor bagi ubat tuh...saye org klate gak...
avatar
Shah

Number of posts : 16
Age : 24
Location : Qlate, Malaysia
Job/Hobbies : Part time Computer Technician & Student
Status : Single, Suffers Psoriasis (well ppl should know that lol)
Registration date : 2009-05-26

View user profile

Back to top Go down

Re: hi

Post by mey70 on Tue Jun 16, 2009 2:19 am

Shah wrote:ok jew kalo nak cakap melayu...krim tar? x pernah pulak doctor bagi ubat tuh...saye org klate gak...

ore kito jugoks rupanya, kalau balik ke Kelantan, cuba pergi ke klinik balkis, saya dapat rawatan di situ sejak sekian lama. Setakat ini alhamdullilah, ada la perubahan cuma nak kena rajin sapu la. Bagaimanapun krim ni baunya kureng sikit la, tapi untuk berubat apa salahnya mencuba. Nak kata tar tu yang jenis apa tak tau la, tetapi warnanya agak gelap. Saudara cuba la mana lah tau, berkesan. berkenaan dengan ubat altenatif tu ada saudara tengok webnya? itu pun boleh cuba tu. Nak elok lagi jumpa dengan pereka ubat tu kat ukm nanti dia akan berikan nasihat....selamat mencuba....sehingga berjumpa lagi.....
avatar
mey70

Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-29

View user profile

Back to top Go down

Re: hi

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum